حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • فرمانده انتظامی شهرستان مرند در آستانه فرا رسیدن ماه محرم
    ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
    شناسه : 5243
    8
    اطلاعیه

    فرمانده انتظامی مرند در آستانه فرارسیدن ماه محرم در اطلاعیه ای بر رعایت قوانین و مقررات در این ایام توسط عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) تاکید کرد. به گزارش آرشیو نیوز: متن اطلاعیه به این شرح است: قیام خونین اباعبدالله الحسین علیه السلام حرکتی در راستای احیای دین، اقامه حق و فرهنگ عاشورا و کربلا به […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی مرند در آستانه فرارسیدن ماه محرم در اطلاعیه ای بر رعایت قوانین و مقررات در این ایام توسط عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) تاکید کرد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    متن اطلاعیه به این شرح است:

    قیام خونین اباعبدالله الحسین علیه السلام حرکتی در راستای احیای دین، اقامه حق و فرهنگ عاشورا و کربلا به عنوان فرهنگی بلند، تاریخی انسان ساز و منجی برای ملت های آزادی خواه و به ویژه مردم ایران اسلامی همواره مورد تکریم و احترام بوده است.

    وی ادامه داد: واقعه عاشورا از حوادث جاویدان ناب و تاریخی است که باید از آن درس زندگی، ظلم ستیزی، عزت و آزادی، شجاعت و وفاداری، صبر، استقامت، ایثارو شهادت آموخت و سیره و روش و رفتار عاشورائیان و شهدای صحرای کربلا را به عنوان نقشه راه، الگو و اسوه در راستای اعتلای اسلام و حفظ ارزش‌های آن برای تمامی جهانیان قرار داد.

    فرمانده انتظامی مرند همگام با این پویش عظیم مردمی و عزاداری حسینی (ع) با بسیج امکانات، ضمن گرامی داشت حماسه عظیم، باشكوه و الهی عاشورا، با کمال افتخار در راستای تأمین نظم و امنیت و خدمتگزاری به مردم قدرشناس و ولایی با مشارکت و همراهی عموم عزاداران عزیز انجام وظیفه خواهد کرد و بر رعایت دقیق قوانین و مقررات توسط عزاداران تاکید دارد.

    وی افزود : انتظار است با برنامه ریزی های دقیقی که انجام شده، مراسم های عزاداری سرور و سالار شهیدان به گونه ای برگزار شود که نه تنها بهانه ای در اختیار معاندان قرار نگیرد بلکه نقش الگویی ایران اسلامی در همه زمینه ها همچنان حفظ و ارتقاء یابد.

    فرماندهی انتظامی مرند برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اقامه عزای حضرت ابا عبدالله الحسین (ع ) و تامین نظم و امنیت مطلوب برای عموم مردم عزیز و علی الخصوص عزاداران حسینی (ع) و در عین حال انجام وظایف خود ، توجه عزاداران حسینی (ع) را به  چندین نکات زیر جلب می نمایند:

    در نصب بنر ها و داربست ها به مسائل ايمني توجه نمايند تا به کسي آسيب يا ضرر جاني نرسد.

    در استفاده از تجهیزات و لوازم صوتی مراعات حال مردم بویژه افراد مسن یا افرادی که در منازل و بیمارستان ها در بستر بیماری هستند در نظر گرفته شود.

    از راهبندان و انسداد معابر بویژه معابر اصلی خودداری گردد.

    ماموران انتظامی و راهور با تلاش بی وقفه کوشش خواهند کرد با برقراری نظم و امنیت ( اجرای طرح های ویژه ترافیکی) بر شکوه و عظمت مراسم عزاداری در سطح شهرستان بیفزایند.

    مسئولیت نظم بخشی و صیانت از مراسم به عهده ” همیاران محرم پلیس” است که اعضای آن داوطلبانه، مردمی و آموزش دیده می باشند.

    مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و ماموران حاضر در صحنه آماده دریافت گزارشات و اطلاعات مردمی هستند.
     

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.