حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • آبروی نظام بالاتر از آبروی مسئولین است
    ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
    شناسه : 5424
    7
    حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده:

    حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده:انشعاب آب شرب مرند به صورت غیرقانونی توسط برخی در ویلاهای اطراف مرند باعث مشکلات وگرفتاری مردم ونیز موجب بدبینی وبی اعتمادی به نظام اسلامی می کند. به گزارش آرشیو نیوز: حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده،امام جمعه شهرستان مرند در آیین تجلیل از خبرنگاران، اصحاب رسانه که با حضور معاون […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده:انشعاب آب شرب مرند به صورت غیرقانونی توسط برخی در ویلاهای اطراف مرند باعث مشکلات وگرفتاری مردم ونیز موجب بدبینی وبی اعتمادی به نظام اسلامی می کند.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده،امام جمعه شهرستان مرند در آیین تجلیل از خبرنگاران، اصحاب رسانه که با حضور معاون استاندار و فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد خواستار برخورد با متخلفینی که از سایر شهرستان ها علی الخصوص مرکز استان در مرند ویلا خریداری کرده و اقدام به حفر چاه آب غیرمجاز نموده اند شد.

    وی با بیان اینکه آبروی نظام بالاتر از آبروی مسئولین است، گفت:هرکسی بی قانونی کند باید تاوان عملش را بپردازد.انشعاب آب شرب مرند به صورت غیرقانونی توسط برخی در ویلاهای اطراف مرند باعث مشکلات وگرفتار مردم و نیز موجب بدبینی وبی اعتمادی به نظام اسلامی می کند.باید این افراد شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند از این رو از دادستان انتظار رسیدگی سریع نسبت به این معظل را داریم البته بدون اینکه سفارشاتی از بیرون برایشان شود .

    حجت الاسلام نعمت زاده با بیان اینکه مردم از وعده ها بی عمل خسته اند گفت : مردم از وعده های غیر واقعی خسته شده اند و انتظار حل مشکل را دارند هر وعده ای می دهید یا مشکل بحرانی پیش می آید مدت زمان حل شدن آن را زمانبندی کرده و همان اول به مردم اطلاع رسانی کنید و مهمتر اینکه در آن مدت تعیین شده نسبت به حل مشکل اقدام کنید چرا که مشکلات اقتصادی و معیشتی باعث شده مردم تحت فشار باشند .

    رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند
    خواستار تعیین تکلیف پروژه های بلاتکلیف اعم از : بیمارستان، ورزشگاه ۵ هزار نفری، طرح انتقال آب ارس،سینما،کتابخانه عمومی،پارک بانوان و راه های ارتباطی شد و همچنین بر لزوم برنامه ریزی های کارشناسانه و همکاری همه آحاد مردم در شناسایی ظرفیت های بالقوه و نیازهای اساسی این شهرستان تاکید کرد و خواستار تعریف پروژه‌های جدید توسعه‌گرایانه در این شهرستان شد.

    امام جمعه مرند با بیان اینکه رسالت خبرنگاران مهم و خطیر است گفت: خبرنگار زبان گویای مردم است و باید منعکس کننده مسائل و مشکلات اعم از ضعف ها، نقاط قوت بدون اغماض و با انصاف باشد و هرچند که  حق گفتن هزینه دارد .

    وی با بیان اینکه رسانه‌ها نباید موجب یاس و نا امیدی مردم شوند گفت : استراتژی رسانه ها باید بیان نقاط قوت در کنار نقاط ضعف باشد اما ایجاد حس ناامیدی و یاس در جامعه نه تنها دردی را دوا نمی کند بلکه دشمن شاد کن هم است و نباید کشورمان چنان جلوه داده شود که راه حل تمامی مشکلات اتکاء به غرب است ، امیدوارم نقص ها ، غفلت ها و ندانم کاریهابااراده مسئولین در جامعه ما ریشه کن شوند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.